Artykuł
19.09.2025
zawiadomienie o wyborze oferty
09.09.2025
korekta OPZ dla mobilnej podstawy
04.09.2025
1 załączniki szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
01.09.2025
zawiadomienie o wyborze oferty
14.08.2025
zawiadomienie o wyborze oferty
13.08.2025
zapytanie_ofertowe_-zakup_urzadzenia_wielofunkcyjnego_do_sp_w_cminsku.pdf
załącznik nr 1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
załącznik nr 2 formularz
załącznik nr 3 oświadczenie
załącznik nr 4 wzór umowy
05.08.2025
zapytanie ofertowe-pomoce dydaktyczne
załącznik 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
załącznik 2 FORMULARZ OFERTOWY
załącznik 3 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia
załącznik 4 wzór umowy
19.11.2024
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
08.11.2024
zapytanie_ofertowe_-przeprowadzenie_zajec_tanecznych.pdf
https://www.sp-cminsk.pl/asp/pliki/aktualnosci/zalacznik_nr_1-formularz_ofertowy.pdf
zalacznik_nr_2-oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu__1_.pdf
https://www.sp-cminsk.pl/asp/pliki/aktualnosci/zalacznik_nr_4_-_wzor_umowy__1__z.pdf
02.09.2024
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
19.08.2024
zalacznik_nr_2c-formularz_ofertowy_dla_czesci_3__1_.pdf (sp-cminsk.pl)
https://www.sp-cminsk.pl/asp/pliki/aktualnosci/zalacznik_nr_4_-_wzor_umowy.pdf
_________________________________________________________________________________________________________
19.08.2024
https://www.sp-cminsk.pl/asp/pliki/aktualnosci/zawiadomienie.pdf
_________________________________________________________________________________________________________
08.08.2024
zalacznik_nr_2a-formularz_ofertowy_dla_czesci_1.pdf (sp-cminsk.pl)
zalacznik_nr_2b-formularz_ofertowy_dla_czesci_2.pdf (sp-cminsk.pl)
zalacznik_nr_2c-formularz_ofertowy_dla_czesci_3.pdf (sp-cminsk.pl)
Załącznik nr 4 - Projekt umowy poniżej
UMOWA Nr ………………………………
zawarta w dniu ………………………….r w Ćmińsku pomiędzy:
Szkoła Podstawowa w Ćmińsku (NIP 959-179-39-06)
z siedzibą: 26-085 Miedziana Góra, ul. Świętokrzyska 61,
reprezentowaną przez: Panią Marzenę Zagdan – Dyrektora Szkoły Podstawowej w Ćmińsku
zwaną dalej „Zamawiającym”
a
(nazwa firmy) z siedzibą w ……………..…….przy ulicy ………………., wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego pod numerem KRS/ wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej: ………, NIP ……….., REGON …………..,
reprezentowaną przez: …………………………………………………….
zwaną dalej „Wykonawcą”
Przedmiot umowy nie podlega ustawie z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych, (t.j.Dz.U.2023.1605 z dnia 2023.08.14) ze względu na szacowaną wartość zamówienia, która nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych netto (art. 2 ust. 1 Pzp).
Strony zawierają umowę o następującej treści:
§ 1. Przedmiot Umowy
- Przedmiot umowy obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Ćmińsku. Część: ………………………………………….. zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz zgodnie ze złożoną ofertą, stanowiącą załącznik nr 1 do umowy
- Umowa realizowana jest w ramach projektu „Co w głowie siedzi?” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytet 8. Edukacja na wszystkich etapach życia, Działania 8.2 „Podnoszenie jakości kształcenia podstawowego”, realizowanego na podstawie Umowy nr FESW.08.02-IZ.00-0006/23 z dnia 26.03.2024 r.
- Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany, znajduje się w stanie nieuszkodzonym – jest sprawny technicznie, oraz spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, wymagane polskim prawem normy oraz jest wolny od wad prawnych.
- Wraz z dostarczonym sprzętem elektronicznym i dydaktycznym oraz wyposażeniem do niego, wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu wszelkie dokumenty oraz nośniki elektroniczne ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, zwłaszcza instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, karty gwarancyjne i atesty, oraz nośniki informacji konieczne do prawidłowego korzystania z programów oraz przekazać licencje uprawniające do korzystania z oprogramowania.
§ 2 Wykonanie Umowy
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotowego zadania w nieprzekraczalnym terminie do dnia …………………………..
- Odbiór i sprawdzenie przedmiotu umowy będzie odbywać się w dniach dostaw przez wyznaczone przez Zamawiającego osoby. Przedmiot umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu swoim transportem (wliczonym w cenę oferty) do siedziby Zamawiającego tj.: Szkoła Podstawowa w Ćmińsku, ul. Świętokrzyska 61, 26-085 Miedziana Góra.
- Odbiór przedmiotu umowy zostanie dokonany na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez przedstawicieli obu Stron.
- Jeżeli Wykonawca nie sporządzi/nie dostarczy instrukcji obsługi/użytkowania/eksploatacji przedmiotu zamówienia, nie będzie się mógł uwolnić ze zobowiązań gwarancyjnych powołując się na zarzut eksploatacji i konserwacji elementów podlegających gwarancji w sposób niezgodny z zasadami eksploatacji.
- Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela gwarancji producenta na okres minimum 24 miesięcy liczonych od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Warunki gwarancji producenta określają karty gwarancyjne, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy.
- Wykonawca zapewni właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu. W trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, uszkodzeniem, itp.).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany albo zwrotu na koszt Wykonawcy: produktów wadliwych, o nieodpowiedniej jakości oraz nieodpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia. Przepis ten nie narusza postanowień dotyczących kar umownych i odstąpienia od umowy.
- W przypadku, gdy sprzęt nie będzie zgodny z ofertą i zapytaniem ofertowym, Wykonawca zobowiązany będzie wymienić sprzęt na zgodny z opisem zamówienia w ciągu 5 dni od dnia otrzymania powiadomienia o niezgodności.
- W związku z możliwością wystąpienia wad ukrytych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Wykonawcy reklamacji – podając 14 dni na usunięcie reklamacji zgodnie KC.
- Po usunięciu przez Wykonawcę na własny koszt wad, usterek i braków, Wykonawca zgłosi Zamawiającemu fakt ich usunięcia, a Zamawiający po stwierdzeniu prawidłowego wykonania, dokona odbioru przedmiotu umowy.
- Wykonawca oświadcza, że podczas realizacji Umowy, a także podczas korzystania ze sprzętu w zakresie i na zasadach opisanych Umową, Zamawiający nie będzie zobowiązany do nabywania żadnych usług ani uprawnień innych niż wyraźnie zdefiniowane Umową. W szczególności zobowiązanie Wykonawcy oznacza, że nie jest konieczne nabycie przez Zamawiającego żadnych dodatkowych licencji ani uprawnień poza opisanymi Umową i objętymi Wynagrodzeniem, a korzystanie ze sprzętu nie spowoduje konieczności nabycia takich licencji lub uprawnień.
- Podpisanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo - odbiorczego nie wyklucza dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji w przypadku wykrycia wad przedmiotu zamówienia w terminie późniejszym.
- W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom Wykonawca odpowiada za ich działania jak za swoje własne.
§ 3 Wynagrodzenie i warunki płatności
- Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie: Część ………..: w wysokości ………………………..zł netto plus należne obciążenia podatkowe, łączna kwota brutto wynosi …………………..…zł (słownie …………………………………… zł).
- W kwotę wynagrodzenia zostały wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie za wykonanie pprzedmiotu umowy, stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego, terminowego i kompletnego wykonania pełnego zakresu i ilości zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym wszelkie koszty i opłaty podczas realizacji Umowy. Podatek od towarów i usług (VAT) jest zgodny z przepisami obowiązującymi w dniu fakturowania.
- Podstawę rozliczenia wykonania przedmiotu umowy stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę i doręczona Zamawiającemu oraz podpisany przez obie strony bez uwag protokół odbioru.
- Wykonawca zobowiązuje się do wskazania na fakturze właściwego rachunku bankowego.
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowego pod względem formalnym i merytorycznym rachunku/faktur.
- Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie.
- Cena produktów objętych umową nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy.
- Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w pkt. 1.
§ 4 Kary umowne
- W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający naliczy karę umowną za zwłokę w wysokości 1% wynagrodzenia brutto, określonego w § 3 pkt. 1 niniejszej umowy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, ale łączna wysokość kary nie może przekroczyć 15% wartości brutto określonej w § 3 pkt 1.
- W przypadku zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze i okresie gwarancji - 1% wartości brutto umownej towaru dostarczonego z wadami za każdy dzień zwłoki, jednak nie więcej niż 20% wartości towaru dostarczonego z wadą.
- W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od niniejszej umowy w całości lub części albo ją rozwiąże z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, wówczas Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy, określonej w § 3 pkt 1.
- Zapłata kary umownej nie wyklucza dochodzenia przez Zamawiającego naprawienia szkód dalej idących, przewyższających wysokość należnych kar umownych.
- Naliczenie kar umownych z poszczególnych tytułów wskazanych w niniejszym paragrafie jest niezależne od siebie.
- Zamawiający jest uprawniony do potrącania kwot kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę.
§ 5 Zmiany postanowień umowy
- Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa poniższe warunki zmian:
1) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody), itp.
2) jeżeli nastąpi zmiana w powszechnie obowiązujących przepisów prawa bądź wytycznych w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie.
4) w zakresie przedmiotu zamówienia (rodzaju dostarczanych zabawek, gier lub innych urządzeń/sprzętu), gdy: (-) producent zakończył produkcję albo skończyła się dostępność przedmiotu zamówienia/sprzętu oferowanego przez Wykonawcę (np.: przerwany łańcuch dostaw – niezależny od Wykonawcy) i zachodzi konieczność jego zastąpienia innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania, przeznaczenie określone przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym/ SOPZ i zmiana ta nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, lub (-) została wyprodukowana nowsza wersja przedmiotu zamówienia/sprzętu i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie zabawek, gier, sprzetu lub ich komponentów - Zamawiający dopuszcza ich zmianę lub ich komponentów na spełniające warunki opisane w Zapytaniu ofertowym/ SOPZ lub wyższe; zmiana ta nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
2. W opisanych przypadkach zmianie ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), częstotliwość rozliczeń, sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę, który powinny zawierać:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
4. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
§6 Rozwiązanie i odstąpienie od umowy
- Zamawiający może odstąpić od umowy w następujących przypadkach:
a) Wykonawca pomimo wezwania przez Zamawiającego do poprawienia jakości produktów wykona je w sposób nienależyty,
b) Wykonawca dostarczył przedmiot umowy niezgodny z przyjętymi parametrami,
c) Wykonawca opóźnia się z realizacją przedmiotu umowy tak dalece, że nie jest prawdopodobne, żeby zdołał je wykończyć w terminie, o którym mowa w § 2 pkt 1 umowy,
d) Wykonawca dopuści się w inny sposób naruszenia postanowień niniejszej umowy uzasadniającego rozwiązanie umowy po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania naruszeń,
e) zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zawiadamiając o tym Wykonawcę na piśmie w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
- W wypadku określonym w pkt. 1 postanowienia o karze umownej nie mają zastosowania.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być złożone w terminie 3 dni od dnia zaistnienia przyczyny.
- Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od zapłaty odszkodowania na zasadach ogólnych i nie wyłącza uprawnienia do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym wynikającego z przepisów Kodeksu cywilnego oraz z powodu wadliwego lub sprzecznego z umową wykonania przedmiotu umowy.
- § 7 Inne
- Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych, jakie uzyskał w trakcie realizacji niniejszej umowy, a w szczególności takich, które stanowią bądź mogą stanowić tajemnicę służbową i handlową Zamawiającego, a także do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, przetwarzania i zabezpieczenia danych osobowych, do których uzyskał dostęp w toku realizacji umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, wyłącznie w celach związanych z realizacją niniejszej umowy
w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne dla jej należytego zrealizowania (RODO). - Wykonawca oświadcza, że spełni obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.) wobec osób fizycznych, których dane osobowe przekaże Zamawiającemu w celu realizacji niniejszej Umowy
§ 8 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i innych obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
- Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy strony rozstrzygać będą w sposób polubowny.
- W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu właściwym dla jego rozpatrzenia będzie sąd siedziby Zamawiającego.
§ 9
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron umowy.
Integralną część umowy stanowią załączniki:
1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 1,
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
………………………………… ………………………